24 de desembre 2008

330. Persones llibre / Bookpeople


10. Aquesta manera de defensar els llibres és un gest de reconeixement de l’errada que suposa la destrucció de les biblioteques, ja sigui la del Quixot o la de Sarajevo, Bagdad... perquè qui crema llibres acaba, tard o d’hora, matant persones.
.
10. This way of defending books is a gesture of recognition of the error that involves the destruction of libraries, either Don Quixote one’s or Sarajevo, Baghdad ... because whoever that burns books, sooner or later, ends by killing people.

3 comentaris:

Jordicine ha dit...

Tens tota la raó, Núria. Un petó i bones festes.

Cèlia ha dit...

Nadal

ELS SENTITS DE LA TERRA
(amb tornada)


M’agradaria veure pensaments i emocions,
i objectes amb ànima
(en total equilibri,
anant a qualsevol destí).

M’agradaria tastar les situacions inverses
i la maduresa generosa
(en total equilibri,
anant a qualsevol destí).

M’agradaria olorar experiències passades
i la sensació de pau
(en total equilibri,
anant a qualsevol destí).

M’agradaria escoltar el so dels arbres
i la música dels colors
(en total equilibri,
anant a qualsevol destí).

M’agradaria tocar núvols i estrelles
i la tendresa de l’aigua
(en total equilibri,
anant a qualsevol destí).


Bones festes de Nadal!

Cèlia M.

elbokabulari ha dit...

La foto i els records que ens porta no són gaire de festa, però Bon Nadal, Núria badoca!