06 de març 2009

359. Divendrinalla / Friday's riddle

5 comentaris:

Josep M. Ferrer ha dit...

Així el teu blog va d'endevinalles? Què original, no? No tinc gaire experiència en això d'endevinar, però podria ser "Atles furtiu" de l'Alfred Bosch?

lectura fàcil ha dit...

(Entre nosaltres, si fos L'illa del tresor, de Stevenson, em faria una mica de ràbia.)

Per tant, vull pensar que es tracta o bé de: L'illa de la calma, de Santiago Rusiñol; o Un hivern a Mallorca, de George Sand.

(N'hi ha d'altres, és clar. Però que no sigui L'illa del tresor, vinga, si us plau...)

Boirina ha dit...

Ui! Ara l'he vist, quan ja és divendres que ve. :)

"Acrollam", de Biel Mesquida.

I jo ja no sóc a Portugal, nina! Hem tornat a casa! :)

Una abraçada.

núria ha dit...

Josep M. Ferrer

Aquest blog és un poti-poti d'imatges (gairebé) sempre al voltant de llibres, literatura, llegir, escriure...i cada divendres una endevinalla!
Ho sento però no és l'Atles furtiu del Bosch.
Segueixi jugant.

el petit botiguer

(entre nosaltres dos (els altres no llegiu)no, no és La illa del tresor, de Stevenson, calma't!)
Ara que ja t'has calma't et diré que tampoc no és (malgrat que ho sigui) la Illa de la calma del Rusinyol, ni Un hivern a Mallorca (malgrat que siguem encara a l'hivern) de la Sand.
Possiblement hi ha moltes altres possibilitats, però qualsevol pirata de la Mediterrània que mirés Mallorca des del sudoest, se'n hauria adonat que en aquesta meva illa la Serra de Tramuntana estava més lluny que la de Llevant i que en comptes de veure la badia de Palma veia la Cala Figuera ;-)
Ho sento, segueixi jugant.

Boirina

Bentornada! (la meva nina també ha tornat) i has arribat a temps per encertar...
Una mapa de Mallorca reflexat al mirall és ...
acrollaM, de Beil Mesquida.

Gràcies a tots per jugar.

lectura fàcil ha dit...

Vaig detectar l'emmirallament de les coordenades, i, erròniament, vaig aplicar la llei que diu que l'ordre dels factors no altera el producte. No vaig saber copsar la teva sagacitat. El naufragi ha estat doble. Catxis.