01 de desembre 2008

320. Mikel Laboa


nerea izango zen,
ez zuen aldegingo.
Bainan, honela
ez zen gehiago txoria izango
eta nik...
xoria nuen maite.

............hauria sigut meu,
............no s'hauria escapat.
............Però així,
............hauria deixat d'ésser ocell.
............I jo...
............Jo el que estimava era l'ocell.

..................If I had cut his wings
..................he would have been mine,
..................he would not have escaped.
..................But like this,
..................he would have stopped being a bird.
..................And I...
..................That I loved was the bird.
MIKEL LABOA
15/6/1934 - 1/12/2008

2 comentaris:

Galderich ha dit...

Em va impressionar aquesta cançó quan vaig veure "La pelota basca".
Música i lletra en plena sintonia. Un bon homenatge a Mikel Laboa que deu estar volant amb les ales desplegades.

Galderich ha dit...

Em va impressionar aquesta cançó quan vaig veure "La pelota basca".
Música i lletra en plena sintonia. Un bon homenatge a Mikel Laboa que deu estar volant amb les ales desplegades. Us passo el link per veure'l i gaudir-lo:
http://www.youtube.com/watch?v=6O3HTqa7l3A